Free Widgets


Stun Me

=+cite2 hary tu+=

Thursday, December 10, 2009

making-sweetness
SALAM...moge sume sht2 belake...hihi...

~JUMAAT~

::TGH ARY::

tgk upin n ipin buat kali ke empat...huk2...adek yg psng...(mmg salu dye yg psng pon) huhu...

~KHAMIS~

::MLM::

tgk upin n ipin wat kali ketige...di tv9 dekat di hati...hehe...smbil mkn colek...hee....tp msam sgt mempelam tu...hehe...ape kelaenan mempelam ngan mangga ek?huhu....




















p/s:dah lme x tgk iklan tv9 psl yg budak2 nak berkhatan tu...huhu...

::PTG::

tgk upin n ipin wat kali kedue...hehe

~RABU~

tgk cite transformer yg bru tu...dah lme beli dah...cume x tgk je...huhu...


























::MLM::

tgk ninja assasin pulak...hehe...tgk smbil mkn ais krim...sblm tu stu femili mkn roti sardin yg gulng tu...kteowng wat dlm kul 8 gtu...(wktu ade berita)...cite tu aku agk x fhm...hehe...tp mmg seriau...hehe...dye gne pedang...putus kepala...hehe...darah memancut-mancut...hehe...

























~SELASA~(8/12/2009)

hry ney adk aku dibwa jumpe ngan doc tu lagi skali...nak tau sbb ape?ade la function...huk2<<
::MLM::

aku n femli tgk cite 2012...huh...


























tgk smbil mkn popcorn beli smlm...simpan lgi...hehe...smlm x mkn bab adk ckp dye nk tgk cite smbil mkn popcorn esok...(hry ney la)

















hehe...aku siap mkn popcorn...pstu mkn nasi plak...huhu...

















~ISNIN~(7/12/2009)

cite yg ney pnjng sket...klu nk bce..bce la...klu x mo x pe je...hehe...
hary ney mak n abh aku gi kuantan not kelantan...dyeowng gi uruskan hal kereta Myvi emak aku yg bakal siap tu!!!huhu...pastu tadi mse dyeong smpai aku ade trnmpk beg plastik lambang uni cd...mmg beg tu y salu nmpk ble beli cd...huhu...mknenyer abh n mak ade beli cite bru la...hehe...mmg btoi...mak n abh beli cite ninja assasin n 2012...huhu...pstu mak n abh ade bwak blik skali mexico bun...bun feveret aku n femili...huhu...ade coffee,vanilla n chocolate...~nyum2~huhu...

pstu mak ckp kat aku yg no flat kete myvi tu mule ngan CBN...pstu blakang nyer ade 4 nombor...pstu mak srh aku teka...pstu sume subling join...huhu...pstu mak ckp spe btoi...mak bg RM1...huhu...pstu sume2 ckp mcm2 nombor...huhu...(mmg la ade antara korunk ckp singgit tu sket je...tp aku x kesah...bgi aku sikit ke byk ke...ttp duit kan...huhu)($_$)

pstu akhirnyer aku n akk aku btoi...huhu...masyuk...kui3...pstu mak ckp sblm tu abh ade pilih no flat kete len...pstu mak srh teka lgi...hehe...mule ngan cbn jugak...hehe dan akhirnyer aku lgi..ceh...yo2 o je...huk2...ye la tu...btoi la aku...huhu...masyuk lgi...kui3...

::x sbar tnggu duit::ngee~

~AHAD~(6/12/2009)

mak,abh,haikal n hafiz gi temerloh...dyeowng gi beli bju skola...aku je lom ag...huhu...tu pon bkn tujuan sebenr...yg sebenor nyer psl bwk adk jumpe doktor...huhu...doktor skit tuan...kui3...pstu mak n abh bwak blik pizza hut...cam bese jenis seafood...hehe...~alhamdulillah~^^

::jgn slh fhm lak "tuan" tu::kui~

~SABTU~(5/12/2009)

tgk sin chan ngan doraemon...huhu...tu je la rutin hary sabtu...dah berjaman rutin tu...huhu...kan3...huhu...(mngkin ade yg kte x)hihi...

::syg kamoo sinchan sme doraemon::comel~ngee~huhuMyEm0.Com





























~JUMAAT~(4/12/2009)

aku ngan epi femili aku gi mkn mlm kat lazaria...ade sesape knl tmpt tu?familiar je kan bunyi nyer...(ade yg kate x pon...)(kot2)huhu...igt hrytu ade cite alif firdaus tp ade anugerah skrin...mknenyer jumaat mnggu dpn la ade plak...merlin pon bakal ade nnty...huhu...tema mlm tu bgi belah prmpuan red plus pink...huhu...(tema yg x diiktiraf)kui3...

::x sbar nak tnggu Merlin::ngee~^^





















~ter-due plak gmbr merlin neyh...huhu...~ngee





~KHAMIS~(3/12/2009)

emak,abh ngan hafiz gi temerloh gi pilih wane kete myvi yg bakal dibeli...huhu...
mak pilih wane biru...ngee~tp biru mude yg nak tu xde...wane biru gelap yg ade... org jual kete tu ckp tu wane grey.tp ntah la...grey ke gray ke...x thu la...huhu...

::mak n abh bwk balik aym mask merah::nyum2~MyEm0.Com

0 ayat syok sendiri:

Related Posts with Thumbnails

=+HaLWa TeLiNGa+=