Free Widgets


Stun Me

=+akk???tul ke neyh??huhu+=

Thursday, December 17, 2009

making-sweetness

salam...ney cite hry khamis...iaitu smlm...huhu...aku lupe nk cite kat tjuk =+SALAM MAAL HIJRAH+= tu...huhu...

smlm kan...aku gi teman my bestie gi cc...pstu my bestie tnye kat penjaga cc tu...huhu...(ade penjaga??tp bkn baby sitter la...n bkn penuggu...huhu)

my bestie:kat cni ade jual headfon x?
p.cc:xde la kak...

aku n my bestie agk terperanjat sket...MyEm0.Comkui3...tp buat2 x thu je la an...

my bestie:ooo...ok
p.cc:nnty sye tnye bos sye dlu...tp skunk ney bos sye xdek kat cni...(sbnrnyer bos dye tu mk dye je...kui3...)
my bestie:ok...(muke dye cam sdey je...hehe...)MyEm0.Com

hehe...ae nk kate...ntah la...nk sdap kan haty...aku ckp je la...mngkin dye form 1...kui3...

0 ayat syok sendiri:

Related Posts with Thumbnails

=+HaLWa TeLiNGa+=